hej!

hej! nu är jag i fjällen ( sälen, lindvallen) och det är ganska så roligt, men det blåser som tusan, och det är is kallt. jag har också vart på ett bad som hette experium och det var jätte roligt!! vårt hus är rätt så stort men inte jätte! på övervåningen finns hallen, litet kök, vardagsrum som har ett bord mitt i som man kan äta vid och en teve. där sover jag i en bäddsoffa, mina brorsor(alla fall en) också men dom sover på ett lite annat ställe men ändå i samma soffa. om man går ner finns det badrum med bastu och dusch och två sovrum.  det var lite hur mitt hus ser ut :D i dag var det i alla fall ganska skönt, det kanske var 1 eller 2 minus grader och sol, så det var väldigt bra! kommer blogga lite mer sen, kram Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0