tja..........

tja! jag har egenkligen inget att skriva om men man måste ju uppdatera;). jag kanske kan skriva om i går, att jag var uppe hur länge som helst, och det konstiga var, jag var inte ens trött! men nu på morgonen är jag så ***** trött! och sen kan jag ju skriva om vad som hände i torsdags! då spelade jag mini golf, och jag stog bakom min kompis som skulle slå på bollen! men då kanske hon slog klubban lite för högt, och den kom rakt in i min panna! det blev en jätte bula! men det konstiga var att jag inte fick så ont när jag fick klubban i huvudet! man kan alltså säga att jag spela golf med huvudet! det var lite jag kunde skriva om i alla fall;) // ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0