party i går!

hej, i fredags (14/1-2011) hade jag party! det var skoj, nästan alla sov över till lördagen (15/1-2011). några av kompisarna sov i mina brorsors rum, jag och några andra i mitt rum! dom som sov i mitt rum somna vid ett. dom som låg vid mina brorsors rum somna vid tre, fyra. stackars min mamma, som har sängen precis intill brorsornas rum! hon var jätte trött på morgonen. men det kan jag förstå! jag och mina kompisar som låg i mitt rum vakna nåt vid sju och var jätte pigga! vi gick upp flera gånger för att kolla om dom andra sov, och det gjorde dom. när klockan var nåt vid åtta tog vi ballongerna som hamnat i mitt rum och gick och kasta dom på våra kompisar. när dom inte vakna tände vi lampan och börja spela fotbolls spelet där dom låg och sov:). dom tyckte det var rätt så jobbigt men vi gav oss inte. till slut fick vi upp dom. i dag ( 16/1-2011) så vakna jag rätt så tidigt. alla andra sov så jag tänckte läsa lite. och det gjorde jag, men sen kom min pappa in till mig och sa att klocka var nio. då gick jag upp! så, nu har ni fått höra lite, kram er envisa bloggare ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0