hur kunde detta hända??:(

jag lovade att jag aldrig skulle lämna dig, men jag visste att det skulle hända!
du var den bästa som någonsin funnits, du var snäll, gullig, eller ur gullig! så varför, du hann inte ens bli ett. saknar dig så, min kära lilla brorsan. det fanns just bara du just då. det finns så mycket  du aldrig fick se, och det finns så många du aldrig fick träffa, och alla saknar dig! varför skulle du lämna mig just då, allt var ju så bra. jag satt framför teven, när jag fick höra att du var borta, jag blev alldeles, ja, jag vet inte riktigt vad jag blev, men jag skrek, och slängde mig i sängen och grät, jag saknar dig så! kram, din lilla sötnos


Kommentarer
Postat av: Malin! =)

Han va världens sötaste! <3 =(

2011-01-30 @ 15:13:58
URL: http://littlefreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0