har varit hemma hos farmor....

har varit hemma hos farmor i dag ( lördag 23/4) !! det var jätte kul och vi åt jätte god mat och sen kom den jätte goda blåbärs pajen också, (självklart);):);) men sen kom det bästa, den stora favoriten ( trum virvel)...... PÅSKÄGGEN!!!! jag bara åt och åt, men sen titta min faster på min farmors dator och där stog det att vissa godisar är gjorda av krossade insekter och annat, tappa mat lusten ( eller godis lusten får jag väl lov att säga) direkt när jag hörde/ läste det på datorn!!:( jaja inget mer prat om krossade insektern utan här kommer några söta/ fina eller snygga påsk kläder! / ebba

( ps, sorry att jag hade med den söta lilla hunden men kunde inte låta bli;))


Kommentarer
Postat av: sofia

Kolla in min blogg och kolla in om du är sugen på att köpa ngt ! :D Kram :) http://prorider.blogg.se/2011/april/till-salu-d.html

2011-04-23 @ 22:47:24
URL: http://[email protected]
Postat av: H

Hunden va söt ju! :)



Det var länge sen jag åt blåbärspaj! Gott!

Jag tror påskharen har gått vilse för jag fick inget påskägg! ;)



2011-04-24 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0